first day! fresh air inhaled.

first step to start new life n getting try something new in our life is  said to be normal…everyone no matter who he/she is will always have  curiosity to everything new in their life and nevertheless have failed in meaning to find what they looking for. And what i looking for?what all of you find?? absolutely you want something new n could influence your blood.

Assalamualaikum..haha..madah kata pembuka bicara..setelah dah lama mencari ruang dan idea untuk memblog, akhirnya hari ni sah hari pertama kat wordpress itupun yg free..permulaan orang kata mesti dengan langkah pertama dan kecil.

saya suka membaca dan sebab tu juga sy suka nk kongsi hal2 pembacaan saya kat sini.. woo..xbest skema sgt. (cool..dgn izin) ade post2 nt aku jd formal..

dalam blog ni aku ngat nak post mcm2 maklumat berkenaan Biz terutama biz online @ internet marketer. dah tlu byk ilmu yg kita bleh dapt cuma plhn nak dgn tak nak.

wat masa sekarang ni aku baru join dua biz mlm…scoreA n tunetalk. pada aku dua2 biz ni menjadi tarikan aku bukanlah sebab plan dye sgt pn. yg first aku nampak dua2 ni merupakan perbelanjaan dan menjadi keperluan semua orang. Tagline aku untuk dua2 perniagaan ni..”tukarkan gaya hidup anda, ubah perbelanjaan jadi INCOME anda”

aku ade juga impian nak tulis ebook. korang doa2 la ebook pertama aku akn keluar nanti.

aku rasa ni jela yang aku nk tulis untuk post pertama aku. ops..tlupa plak.harap2 lama n konsisten la aku menulis kt sni.

jumpa lagi..:)

M.aO

Leave a Reply

